tinajust
Naujokė

Žinutės 2

Skrandžio skausmas ir kt.

2014-06-16 15:19 (Prieš 4 m.)

Sveikos panelės, 4dienį pradėjau gerti kt - rivegidon, per pirmąją mėnesinių dieną. Mano mėnesinės kaip visada buvo labai skausmingos, savijauta siaubinga - silpnumas, pykinimas ir pan. 6dienį pradėjau jausti skrandžio skausmus, tačiau jie visiškai nesusiję su maistu. Nebūna nei geriau nei blogiau kai pavalgau. O nuo vakar tarsi pradėjau jausti, kad skausmą jaučiu visoje pilvo srityje iki pat krūtinės. Skausmas tarsi tempiantis ir jaučiamas labiau kai atsistoju ar vaikštau. Taip pat visomis dienomis jaučiu šleikštulį, kartais pykinimą. Taip pat per PMS mano krūtinė visada tampa skausminga, o per mėnesines tas skausmas išnyksta, tačiau dabar krūtinė jautri lygiai taip pat kaip ir per PMS. Ar buvo kuriai nors iš jūsų panašūs simptomai pradėjus gerti kt? Gal reiktų kuo skubiau pakeisti į kitas tabletes? Ačiū

clickhere
Ekspertė

Žinutės 12938
2014-06-16 16:37 (Prieš 4 m.)
Kiek pamenu, tai jauciau sleigstuli, bet nestriptu, o daugiau jokiu kitu pasaliniu poveikiu lyg ir nebuvo... manau normalu, kad krutines sujautrejo - turi praeiti per pirmus menesius. Sunerimciau del pilvo ir skrandzio skausmu   Mąsto
Daisypath Graduation tickers
0
Filtruoti žinutes:
Prieš...

SOS centras

Susisiekite su mumis

Užduokite klausimą, pasiūlykite idėją arba išsakykite problemą.

Klauskite gydytojo

Klauskite Prisimink.lt sveikatos specialistų tiesiogiai!

D.U.K.

Visi dažniausiai užduodami klausimai vienoje vietoje.

Žodynas

Nežinote jums svarbaus termino? Visi paaiškinimai čia.