Paulinele
Naujokė

Žinutės 5

Dėl „Escapelle“

2014-07-11 19:45 (Prieš 4 m.)

Sveiki, noriu isgirsti jusu nuomone, as liepos 4, ir nei patys nezinome ar plyso prezervatyvas, tai kita diena liepos 5 nuejome iki vaistines nusipirkti tabletes Escapelle as ja isgeriau po 14 valandu nuo musu , siandien liepos 11 diena ir man atsirado rudos tepliojimas, noriu paklausti ar galiu buti nescia? Nes labai bijau, ir man ir mano vaikinui yra neramu del to.,ka galit pasakyt apie tai, labai prasau jusu pagalbos

Melamori
Ekspertė

Žinutės 7634
2014-07-12 15:08 (Prieš 4 m.)
Ko tu tikiesi, kad mergos čia mato, kas tavo gimdoj vyksta? Juk išgėrei tabletę laiku, tai kam dar nervus gadintis? Tepliojimas gali nuo tabletės būti, nes tai nėra koks vitaminas. Po poros savičių dėl ramybės dar testą pasidaryk ir viskas.
0
Paulinele
Naujokė

Žinutės 5
2014-07-12 14:16 (Prieš 4 m.)
Padekit, nes bijom   Alpsta
0
Filtruoti žinutes:
Prieš...

SOS centras

Susisiekite su mumis

Užduokite klausimą, pasiūlykite idėją arba išsakykite problemą.

Klauskite gydytojo

Klauskite Prisimink.lt sveikatos specialistų tiesiogiai!

D.U.K.

Visi dažniausiai užduodami klausimai vienoje vietoje.

Žodynas

Nežinote jums svarbaus termino? Visi paaiškinimai čia.