Jot
Naujokė

Žinutės 1

Vėl ta „Escapelle“

2015-05-25 17:00 (Prieš 3 m.)

Sveiki,
kadangi esu cia pirma kartą, iškart parašysiu kas domina, nors temų mačiau tomis temomis daug.. 05.14 apturėjau problemą, prezervatyvas liko manyje (14-18 gaunasi vaisingiausios dienos). Lyg ir niekas neplyšo ir neišsiliejo, bet dėl ramumo išgėriau escapellę (po 16 val). Po septynių dienų pradėjo tepti rudomis išskyromis su krešuliukais, ar tai galima laikyti kaip šalutinį escapelle poveikį ar kažkas rimtesnio? MM turėtų prasidėti 05.30, tai gaunasi vos ne ciklo viduriuke tepimas su kartais atsiradusiu nedideliu kraujavimu (jau trys dienos). Šiaip daugiau lyg ir jokių ypatingų požymių nepasitaikė.. Tiesa, buvo aną mėnesį kartas, kai pasirodė labai nežymus kraujavimas pasimylėjus, bet to nesureikšminau labai..Žadu darytis testą, aišku ir pas ginekologę užsirašiau, tik kad laukti dar dvi savaites iki jos, o jau iš proto varo tos visos mintys apie tai, kas galėtų būti negerai, o internete nuo nėštumo iki cistų ir visokių kitokių dalykų prisiskaičiau..

clickhere
Ekspertė

Žinutės 12938
2015-05-26 08:48 (Prieš 3 m.)
Bus salutinis poveikis jeigu iki tol neturejai jokiu problemu,
Daisypath Graduation tickers
0
Filtruoti žinutes:
Prieš...

SOS centras

Susisiekite su mumis

Užduokite klausimą, pasiūlykite idėją arba išsakykite problemą.

Klauskite gydytojo

Klauskite Prisimink.lt sveikatos specialistų tiesiogiai!

D.U.K.

Visi dažniausiai užduodami klausimai vienoje vietoje.

Žodynas

Nežinote jums svarbaus termino? Visi paaiškinimai čia.