linaviktorijad
Naujokė

Žinutės 0

Morning after pill

2017-02-07 06:59 (Prieš 2 m.)

Sveikutes vartojau morning after pill. Po 14valandu. Ja reikia isgerti per 72valandas. Veluoja menstruacijos jau daugiau nei savaite . Pakeiciau darba . Dirbu naktimis. Ar tai galejo paveikti mano perioda? Jau savaite skauda krutine , taip pat ir pilva kaip ir pries kiekvienas menesines. Ar reiktu sunerimti?

Simona244
Naujokė

Žinutės 14
2018-03-22 11:47 (Prieš 6 mėn.)
Pasidarykite nėštumo testą ir bus ramiau :)
0
ZumZum123
Naujokas

Žinutės 6
2018-01-19 08:44 (Prieš 8 mėn.)
0
Filtruoti žinutes:
Prieš...

SOS centras

Susisiekite su mumis

Užduokite klausimą, pasiūlykite idėją arba išsakykite problemą.

Klauskite gydytojo

Klauskite Prisimink.lt sveikatos specialistų tiesiogiai!

D.U.K.

Visi dažniausiai užduodami klausimai vienoje vietoje.

Žodynas

Nežinote jums svarbaus termino? Visi paaiškinimai čia.