Pinacoladukas.
Ekspertė

Žinutės 10835

Išgėrus vitaminų pradeda pykint

2008-05-15 17:19 (Prieš 10 m.)

Neseniai pradėjau gert vitaminus.Išgėriau ryte prieš mokyklą ir taip supykino,jog galvojau nebenueisiu iki jos ..kitą dieną tas pats pasikartojo.Paskui gėriau tik pavalgius,vakare,tai vos vemt nepradėjau..Dabar išgėrus ir bloga Bet tai staigiai tas pykinimas užeina per 1 min maždaug ir iškart vemt noris. Tai kas čia blogai ?

7ot8nb
Išsiregistravęs

Žinutės 187
2015-04-01 08:59 (Prieš 3 m.)
Dažniausiai pykina nuo kapsulių. Ypač užgėrus karštu skysčiu jų apvalkalas per greitai ištirpsta. Kartais pasitaiko, kad vitaminų kokybė ir pykinimas nesusiję, nes yra žmonių kuriems ir nuo placebo pradeda pykinti.
0
Žolė
Ekspertė

Žinutės 2397
2015-04-01 07:19 (Prieš 3 m.)
Pažįstama nusipirko kažkokio ilgo poveikio vitamino C, tai sakė, jautėsi kaip išgėrus butelį vyno   Juokiasi mergina ir galva svaigo, ir sunkiai jautėsi.. Gal visgi tiesiog netinkami vitaminai   Mąsto
0
marie claire
Ekspertė

Žinutės 8508
2015-03-30 21:10 (Prieš 3 m.)
Man ir yra taip buvę, stengdavaus gerti tik pavalgius, bet ai neveikė išsiaiškinau, kad man jie netinka, turėjo per daug geležies, dabar geriu kitus ir viskas puikiai   Šypsosi mergina
„Būti moteriškos lyties atstove ir būti moterimi – du skirtingi dalykai“ Viktoras Hugo
0
Lukrecija123
Dažna dalyvė

Žinutės 113
2015-03-23 06:43 (Prieš 3 m.)
Manau, kad Jums netinka vitaminai , kuriuos naudojate. Gali būti, kad jų tiesiog netrūksta Jūsų organizmui   Šypsosi mergina
0
Filtruoti žinutes:
Prieš...

SOS centras

Susisiekite su mumis

Užduokite klausimą, pasiūlykite idėją arba išsakykite problemą.

Klauskite gydytojo

Klauskite Prisimink.lt sveikatos specialistų tiesiogiai!

D.U.K.

Visi dažniausiai užduodami klausimai vienoje vietoje.

Žodynas

Nežinote jums svarbaus termino? Visi paaiškinimai čia.